Hürriyet, 'orman kıyımı' haberini sitesinden kaldırdı



Artı Gerçek

Enerji sektöründe de faaliyet yürüten Demirören Grubu'nun satın aldığı Hürriyet'te boru hattı için kesilen meşe ağaçlarına ilişkin haber siteden kaldırıldı.


Mart ayında Demirören Grubu’nun satın aldığı Hürriyet'te '400 dönüm meşe ormanı yok oldu' başlığıyla verilen boru hattı haberi, gazetenin internet sitesinden kaldırıldı.

T24'ün 'gazetenin koridorlarında konuşulan bilgilere' dayandırdığı habere göre pazar günü ‘400 dönüm meşe ormanı yok oldu! Havalimanı inşaatı değil’ başlığıyla yayına giren haber, ‘Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak'ın tepkisini çekebileceği’ kaygısıyla yayından kaldırıldı.

Halen Google'daki arama satırında ‘400 dönüm meşe ormanı yok oldu! Havalimanı inşaatı değil’ başlığıyla görünen haberin linkine tıklandığında, haber değil, Hürriyet Pazar ekinin internet sayfası açılıyor.